Relleu a la presidència de Llet Nostra

Relleu a la presidència de Llet Nostra

0 438

Jordi Riembau assumeix el càrrec de President de Llet Nostra agafant el relleu de Xavier Tubert que ha estat 11 anys en el càrrec, des de l’inici del projecte.

A partir d’aquest mes de juliol, Jordi Riembau es fa càrrec de la presidència de Llet Nostra en substitució de Xavier Tubert que, després d’11 anys ocupant el càrrec, centrarà la seva tasca en les Relacions Institucionals de l’empresa i les relacions amb mitjans. El relleu s’emmarca dins dels canvis rotatoris naturals del món cooperatiu.

El gironí Jordi Riembau, és soci fundador de Llet Nostra. És la segona generació de la granja Can Riembau de Palau–Sator (Girona) amb 85 vaques i que dóna feina a 3 persones. Actualment, ha iniciat el procés de relleu generacional cap al seu fill. Can Riembau és un exemple del tipus d’explotació ramadera familiar de les més de 200 que són membres del projecte Llet Nostra.

Riembau afronta la presidència “amb il·lusió i amb el compromís de continuar treballant per aportar estabilitat al sector ramader català enfortint la marca.”.

Nascut el 1961 (53 anys el 2014), Jordi Riembau és membre de la Cooperativa Ramaders del Baix Empordà, de la qual n’és el president des del 2001. Aquesta cooperativa agrupa 31 ramaders que produeixen 18 milions de litres de llet l’any i donen feina a unes 100 persones. Des del 2007, és president de l’Associació de Frisona Girona (AFRIGI)

Xavier Tubert deixa el càrrec després de presidir Llet Nostra des dels seus inicis i després d’11 anys, moment que la marca és líder en bric de llet a Catalunya i ha facturat 22,9 milions d’euros l’any 2013.

Llet Nostra, la marca propietat de cooperatives catalanes, és un projecte nascut el juny de 2003 amb l’objectiu de donar sortida a la llet dels ramaders de 215 explotacions catalanes i, així, garantir el futur del sector. Aglutina el 30% dels ramaders catalans i el 25% de la llet que es produeix al país.

Llet Nostra és un projecte social i comercial a favor d’un sector lacti competitiu, eficaç i referent de qualitat, que busca satisfer la demanda d’un segment del mercat que reclama consumir productes de proximitat i autòctons que reverteixin a casa nostra.

Llet Nostra, el primer projecte lleter nascut, pensat i adreçat al mercat català, té actualment en facturació un 11,28% de quota de mercat en brik, segons Nielsen.

Els seus principals valors són origen, proximitat, cooperació, experiència, qualitat i compromís amb el sector ramader i els consumidors.

Formen part de Llet Nostra els grups cooperatius: Lletera de Campllong, Ramaders del Baix Empordà, Cadí, Lletera de Mollerussa i comarca, i el soci col·laborador Agropecuària de Vallfogona del Ripollès.

Sense comentaris

Deixa un comentari