Propostes d’esmorzars saludables

Propostes d’esmorzars saludables

1 199
Proposta esmorzars

Taronja a rodanxes i torrades de pa integral sucades amb tomàquet i formatge fresc

Taronja a rodanxes amb canyella: agafar una taronja i pelar-la. Un cop pelada, tallar-la a rodanxes i posar-les en un plat. Posar una mica de canyella per damunt.

Torrades de pa integral sucades amb tomàquet i formatge fresc: agafar dues llesques de pa integral i torrar-les. Sucar-les amb tomàquet i afegir-li oli d’oliva verge. Agafar una unitat de formatge fresc (65 g) i tallar-lo a llesques. Posar-ho damunt de les torrades.

Entrepà de pit de gall dindi i poma a daus

Cafè amb llet: posar llet en una tassa, preferiblement semidescremada o descremada. Es pot escalfar o no, a criteri personal. Afegir una cullerada de cafè soluble o una tassa petita de cafè.

Entrepà de pit de gall d’indi: 40-50 g de pa de baguette. Sucar-les amb tomàquet i/o oli d’oliva verge. Afegir-hi dos talls de pit de gall d’indi.

Poma a daus: agafar una poma, preferiblement que sigui de proximitat, com per exemple la Golden. Rentar-la, tallar-la a daus i servir-la en un bol.

Iogurt amb musli i raïm

Iogurt amb musli i raïm: Posem un iogurt semidescremat o descremat en un bol. Hi afegim 40g de musli integral. Agafem 12 grans de raïm, els rentem i els partim per la meitat. Els afegim al bol juntament amb el iogurt i el musli i ho barregem tot.

Torrada amb plàtan i canyella

Torrada amb plàtan i canyella

Un got de llet: posem la llet en un tassa, preferiblement semidescremada o descremada. Es pot escalfar o no, a criteri personal.

Torrada amb plàtan i canyella: agafar una llesca de pa, preferiblement integral i torrar-lo. Pelar un plàtan, tallar-lo a rodanxes i xafar-lo amb una forquilla. Afegir una cullerada de canyella i barrejar-ho. Posar la barreja damunt de la torrada. Decorar-ho amb unes rodanxes de plàtan.

Torrades amb tomàquet, formatge mozzarella i alfàbrega

Torrades amb tomàquet, formatge mozzarella i alfàbrega

Pera: agafar una pera , preferiblement que sigui de proximitat, com per exemple la Conference. Rentar-la, tallar-la a daus i servir-la en un vol.

Torrades amb tomàquet, formatge mozzarella i alfàbrega: agafar una llesca de pa, preferiblement integral i torrar-lo. Rentar un tomàquet, tallar-lo a daus, posar-lo damunt de la torrada i amanir-lo amb oli d’oliva verge. Afegir-hi la mozzarella i unes fulles d’alfàbrega per decorar-ho.

Torrada amb compota de poma

Un got de llet: posar la llet en un tassa, preferiblement semidescremada o descremada. Es pot escalfar o no, a criteri personal.

Torrada amb compota de poma: agafar una llesca de pa, preferiblement integral i torrar-lo. Untar la llesca de pa amb formatge per untar. Per a fer la compota de poma, posem la poma al forn durant 10 minuts a 180º. Un cop cuita, la retirem, li traiem la pell i la xafem amb una forquilla. La posem a damunt de la torrada.

Porridge de civada amb gerds, nabius i nous

Porridge de civada amb gerds, nabius i nous

Porridge de civada amb gerds, nabius i nous: per fer el porridge es necessiten ¾ got de flocs de civada, ¼ got de segó de civada Sol Natural i 2 gots de la teva beguda vegetal, llet o aigua. Posem la beguda vegetal o l’aigua en una cassola amb el foc fort. Quan estigui calent, baixem la intensitat del foc i hi afegim els flocs de civada i el segó de civada. Ho anem removent sense parar en sentit a les agulles del rellotge, fins que quedi una pasta homogènia, tipus farinetes. Amb aquesta recepta, en surten dues racions. Posem la meitat de la barreja en cada bol i la deixem refredar. La decorem amb nabius, gerds i nous.

Torrada d’escalivada

Un cafè amb llet: posem la llet en un tassa, preferiblement semidescremada o descremada. Es pot escalfar o no, a criteri personal. Hi afegim una cullerada de cafè soluble o una tassa petita de cafè.

Torrada d’escalivada: agafem una llesca de pa, preferiblement integral i torrar-lo. Per a escalivar l’albergínia i el pebrot, els rentem i els posem al microones 10 minuts a 800W. Agafem la ració que necessitem i la resta la guardem a la nevera. Hi afegim ½ llauna petita de tonyina en oli d’oliva verge.

1 comentari

Deixa un comentari