Propostes d’esmorzars saludables

Propostes d’esmorzars saludables

Proposta esmorzars

PROPOSTA 1

Taronja a rodanxes i torrades de pa integral sucades amb tomàquet i formatge fresc

Taronja a rodanxes amb canyella: agafar una taronja i pelar-la. Un cop pelada, tallar-la a rodanxes i posar-les en un plat. Posar una mica de canyella per damunt.

Torrades de pa integral sucades amb tomàquet i formatge fresc: agafar dues llesques de pa integral i torrar-les. Sucar-les amb tomàquet i afegir-li oli d’oliva verge. Agafar una unitat de formatge fresc (65 g) i tallar-lo a llesques. Posar-ho damunt de les torrades.

PROPOSTA 2

Cafè amb llet, entrepà de pit de gall dindi i poma a daus

Cafè amb llet: posar llet en una tassa, preferiblement semidescremada o descremada. Es pot escalfar o no, a criteri personal. Afegir una cullerada de cafè soluble o una tassa petita de cafè.

Entrepà de pit de gall d’indi: 40-50 g de pa de baguette. Sucar-les amb tomàquet i/o oli d’oliva verge. Afegir-hi dos talls de pit de gall d’indi.

Poma a daus: agafar una poma, preferiblement que sigui de proximitat, com per exemple la Golden. Rentar-la, tallar-la a daus i servir-la en un bol.

Sense comentaris

Deixa un comentari