Llet Nostra informa que no ha canviat ni la marca ni la seva imatge
COMUNICAT OFICIAL LLET NOSTRA
Davant els malentesos i informacions errònies publicades ahir, informem que el projecte de Llet Nostra és continuar treballant, com a marca pròpia, per al camp i per als consumidors catalans
Des de Llet Nostra confirmem que continuem al mercat català amb la mateixa marca, el mateix bric i la mateixa voluntat de treballar per al camp i per als consumidors catalans dels darrers anys.
Des de la nostra fundació hem reivindicat les bones maneres de fer dels ramaders, contribuïm a incrementar el valor de la producció lletera catalana i treballem per reduir el risc de què les granges ramaderes hagin de tancar perquè la indústria busqui la producció fora de Catalunya.
Aquesta és i seguirà sent la nostra aportació a l’economia catalana, contribuint a millorar el futur del sector primari català.
És per això que, des del lideratge de la producció lletera, treballem amb honestedat, esforç i responsabilitat pel futur de la ramaderia al temps que oferim al consumidor valors de qualitat i proximitat superiors gràcies a la nostra experiència de tants anys.
Som conscients que el futur passa per desenvolupar en profunditat el respecte al medi ambient i cerquem la sostenibilitat a l’entorn on desenvolupem la nostra activitat i també en el consum. En aquest sentit, les nostres granges i la pròpia marca Llet Nostra disposem ja del certificat de Benestar Animal de Welfare Quality.
Amb aquest esperit desenvolupem col·laboracions amb altres sectors de la pagesia catalana, com la fruita seca i la mel, i oferim els productes més nostres en formats innovadors com ara els Músics que vam posar al mercat fa uns mesos.
Som conscients que el consumidor català valora el nostre esforç i ens ho demostra, dia rere dia, amb la seva elecció de la marca Llet Nostra.