Llet Nostra Desnatada… una opció deliciosa!

Llet Nostra Desnatada… una opció deliciosa!

Llet Nostra al teu costat en l’operació biquini

L’arribada de la primavera és motiu d’alegria per molts de nosaltres però també ens fa saltar algunes alarmes. Durant l’ hivern és probable que hàgim acumulat alguns quilos de més i ara, davant la perspectiva del bon temps comencen les preocupacions per lluir un cos 10 aquest estiu.

Per estalviar-te les presses i errors de fer dieta al darrer moment, avui ens proposem compartir amb tu uns quants trucs que t’ajudaran a estar perfecte aquest estiu. És bàsic posar-s’hi amb temps, tenir clar que el punt clau és seguir una dieta variada i equilibrada i fer alguna activitat física.

No descartis cap grup d’aliments. Una dieta variada significa que s’ha de consumir hidrats, proteïnes i greixos. Ara bé, hi ha aliments que a nivell nutritiu ens aporten molt poc: refrescos ensucrats, alcohol i brioxeria industrial. Aquests sí que els podem esborrar de la nostra llista de la compra.

La constància és important. No et plantegis la dieta com una cursa ni com un compte enrere, pensa més aviat que és un canvi d’hàbits. L’ideal seria poder cuidar-se tot l’any, si ho aconsegueixes l’any que ve et podràs estalviar l’operació biquini i qui sap, igual per Cap d’Any decideixes anar a un país tropical a lluir bon tipus.

No passis gana. Menja millor. La clau es troba a la qualitat dels aliments. Recorda que passar gana provoca l’efecte boomerang. El millor és optar per petits canvis que són els que provoquen bons resultats a llarg termini. Per exemple, canviar a Llet Nostra Desnatada és una opció deliciosa, amb tot el sabor de Llet Nostra i t’ajudarà a aconseguir el teu objectiu.

També és l’hora d’augmentar la ingesta de verdures i fruites. Tenim la sort que estem a la primavera i ara els mercats s’omplen de productes frescos i de temporada que ens ajudaran en l’operació biquini.

Un truc bàsic és tenir un rebost limitat a productes que et convenen. Això et resultarà fàcil si no tens nens, ara si ets mare/pare, segur que a casa hi ha llaminadures o xocolatines. En aquest cas, opta per la xocolata negra, és molt més saludable i compatible, en petites dosis, amb una dieta lleugera.

A part del tipus i la quantitat d’aliments que ingerim cal tenir en compte també quan ho fem. Al matí i al migdia el nostre cos necessita i crema més energia, el sopar hauria de ser sempre l’àpat més lleuger. També és important no saltar-se cap àpat. Per berenar és suficient amb una torrada o una fruita i un vas de Llet Nostra Desnatada, ens ajudarà a arribar a la nit amb menys gana.

I finalment, per completar la dieta és essencial fer una mica d’exercici. Els exercicis cardiovasculars com caminar ràpid, córrer o anar en bici són els que cremen més greixos. Si no tens temps d’anar al gimnàs, qualsevol canvi de sedentari a actiu t’ajudarà a anar per el bon camí. Per exemple, pujar per l’escala en comptes d’agafar l’ascensor. Baixar una parada abans del bus o el metro per caminar una mica més. Tot contribueix a acostar-te al teu objectiu!

En la mesura que la dieta sigui variada i equilibrada, menjant amb moderació tot tipus d’aliments el què hem de tenir clar és que aquests consells són ideals per mantenir-los en el temps, no només perseguint un model estètic determinat sinó també un model de salut.

Quins són els teus trucs per triomfar en l’operació biquini? Ens encantarà que els comparteixis a les nostres xarxes socials Twitter, Facebook i Instagram!

Articles similars

Recepta mussaka

0 333
Croquetes de bacallà

0 482

Sense comentaris

Deixa un comentari